2023. szeptember 29., péntek

3.

Selyemakác,ráhajlik az új szobám folyosó korlátjára.Kedvencem,régi pécsi albérletemre emlékeztet-ebből is sejtem,h. (jó) helyemen vagyok.Igen,flóra és fauna:itt vhogy dúsabb,zöldebb minden (pedig nem a szomszéd kertje🤓).Pirosas,narancsos virágok nagy zöld-tengerben.S a hangok,különösek.Bogaraktól,madaraktól,amilyeneket itt látok-hallok először.A helyi békák vmi különös permanens kattogásban.Spéci akusztikát adnak az estének.Hacsak el nem nyomja a végére ért Ganesha-feszt. utolsó dobbanása,1000 Wattok robaja.A campuson is elbúcsúztak a fiatalok-is-a bőséget,újjászületést,boldogságot...teremtő istentől idénre.Most csak figyeltem a hangos,lézeres,fényvarázsos kavalkádot,ahogy a hagyomány és a kortárs módi ezt megmutatja.

Új,kisebb szobába költöztettek,ahol nincs hűtő,konyha,mosógép,viszont van ventillátor és hangyák,néha gyík...

Várom a rektorom,h. komfortosabb szállást intézzen-fontos a bázis minősége,ugye.

Nna de milyen jót zenéltünk tegnap mesterekkel.Rama Chobe neves hegedűsnél voltam,aki a Suzuki-módszer követője-az  iskolájában,ahol Ganesh Tanwade-val,a tablásával fogadott.Óriási élmény volt,majd 2 órát csüngtem játékukon és beszéltük az elméleti hátteret tea mellett.Magam is igyekeztem muzsikálni velük,hisz bíztatott a zeneguru és igen jól esett,amikor egy raga szerkezetét sikerült megértenem és a témát csellózni,énekelni-akkor nagy mosolyogva együtt örültek velem...Úgy tűnik,h. lesz folytatás,nem vitás.

Nagyon felvillanyozott a még mindig sok időm csúcson való eltöltése szaGmailag-ugye.

Várom a koncerteket,találkozásokat,a suli-lét felpörgését.Ott 2-án lesz az ifjak zenélése...

👌🎻🌻

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

+ after India

 ...az Air India Express nem akar fizetni,most ügyvéddel próbálkozunk... Csillu-csellómat szépen felújította-megcsinálta hangszerész mester ...