2023. október 10., kedd

5.

 ...szóval amikor 6-7 hegedűs rákezd Bartók Román táncok-jára,az volt vmi,még mindig beleborzongok,h. fölidézem a dolgot.Történt ugyanis,h. a-most már tán mondhatom rendes pénteki (már 2x voltam,s a héten is menek vszínű hangoverrel szül.napom után) RAGA-órám után megkért Rama Chobhe asszony,aki a Suzuki-módszer szakavatott pedagógusa-hegedű mestere,h. játsszak velük western-zenét,ahogy ők mondják.Amúgy próbálkozom a raga-játékkal Csilla-csellómmal,énekemmel.Klasszul javít,vezet rá és dícsér,ha van mit violin-gurum,s tabla-játékos kollega.

Tehát visszamentem este próbálni a legfelsőbb szinten hegedülő diákokhoz,s megtanítottam nekik a Hej,Dunárólt-ügyesen vették és szerették láthatóan-ők Vivaldi A-mollt,meg Bach Kettős versenyeket...játszanak,így nem jelentett nekik természetesen akadályt a dolog.Aztán elém tettek egy Saint Saens Hattyú kottát,oszt leblattoltam,másnapra gyakoroltam,mert azért van benne 1-2 hangnemváltás,nehezebb állás.Merthogy a következő nap föl kellett lépjek velük az iskola szokásos,nagyszabású koncerttermi 2 félidős monstre műsorán.Bíz össze kellett kapnom magam,de mondhatom igen jól sikerált.Én voltam a 2. rész elejének meglepetés embere.A Bartók-mű után mentem bé.Ahogy említém döbbenetes volt ilyen messziről közel hallgatni kis népünk nagy mesterétől a 6 milliós város diákjainak tisztelgő,profi játékát...no komment több.

A bázisomon is jó hírek:végre 3 hét után kaptam egy workshop-órát,amit hetente tartok és október végén egy szűk órát saját föllépésre,amikor zenei nyílt napjuk lesz és esti performanszok-én egy szufi énekes előzenekara leszek.Hm-várom...

Nna visszadöcögök 100 lábúaimhoz+pókok,moszkítók társbérletébe-no problem (állítólag keresik az új helyem,v. maradok-hehe),viszont megtanátam a campus mosodáját,ahol még1-2 ingvasalást is ígértek.(Indiába kellett jönnöm ezért is...)

Namaste!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

+ after India

 ...az Air India Express nem akar fizetni,most ügyvéddel próbálkozunk... Csillu-csellómat szépen felújította-megcsinálta hangszerész mester ...