2023. október 10., kedd

5+

 Még annyit,h. általában barátságosak az emberek-egy biokémikus pl. elvitt a kantinba autóval,amikor rákérdeztem,közben kikérdezett honnan,miért...
Mások rám mosolyognak,v. pl. az ebédnél merőn néznek diákok,vizsgálnak,ztán kifelé menet V-t mutattam,s megtört a jég a közös bazsajgásban.Néha van,h. "oszt ki vagy te,itt mi vagyunk otthon" attitűd,de alapban kiváncsiak és barátiak...
Pl. van egy minde este a main-buildingnél sétáló tanerő,tőle gyűjtöttem be az első tala/ritmusképlet hangmintámat.

 Vagy pl. az a fiatalember,aki a Gandhi múzeumban szüleivel és nejével érdeklődött,s aztán fotózkodtunk együtt.
Ő film kreatív író és költő,felesége film designer,ha jól emlékszem.

 ...
A motorról is pöknek,gyalog is-vmi dohányfélét rágcsálnak,azt ürítik...
Más kultúra-nna.
Jót sétáltam a campuson belül,s az őrült forgalomban kocabagóért,meg ittam egy igen finom gyümölcs-mix italt.Asszem lime,papaya,ananász,narancs...
Itt még érett.🤓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

+ after India

 ...az Air India Express nem akar fizetni,most ügyvéddel próbálkozunk... Csillu-csellómat szépen felújította-megcsinálta hangszerész mester ...